Klagevejledning

Her finder du som kunde en vejledning til, hvordan du klager over køb og levering af fjernvarme, gas, vand og kloak.

Klagevejledning for vand- og kloakkunder

Din sag kan kun blive behandlet af Nævnenes Hus, hvis du først har klaget skriftligt til Aalborg Forsyning og ikke har fået ret i din klage.

Hvis du herefter vil klage over køb og levering af vand eller kloak, skal du kontakte:

Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet ved Nævnenes Hus

Toldboden 28
800 Viborg
Tlf.: 72 40 56 00
nh@naevneneshus.dk

Hvis du ikke er tilfreds med afgørelsen, får du en klagevejledning fra Nævnenes Hus, som også er en del af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Klagevejledning for gas- og fjernvarmekunder

Din sag kan kun blive behandlet af Ankenævnet på Energiområdet, hvis du først har klaget skriftligt til Aalborg Forsyning og ikke har fået ret i din klage.

Hvis du herefter vil klage over køb og levering af gas og fjernvarme, skal du kontakte:

Ankenævnet på Energiområdet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 41 71 53 01
post@energianke.dk