Guide hvis I går fra hinanden
Det er nemt at få styr på forsyningen, når først I ved, hvem der er registreret som kunde, og hvem der bliver boende.
Situation 1: Når den registrerede kunde flytter
Start med at give os besked om fraflytningen
Når den registrerede kunde flytter fra adressen, skal den person, som bliver boende og hæfter for forbruget, registreres som kunde på adressen i stedet for.
Vi udbetaler til NemKonto ved tilgodehavende
Når vi har modtaget besked om din flytning, laver vi en flytteopgørelse. Hvis der er penge til gode, vil de blive udbetalt til NemKonto, hvis vi har dit CPR-nummer gemt i vores system.
Tjek dit samtykke på Mit Aalborg Forsyning
Situation 2: Når den registrerede kunde bliver boende
Når den registrerede kunde bliver boende på adressen, skal I ikke foretage jer yderligere, medmindre der sker en væsentlig ændring i, hvor mange der bliver boende på adressen. Vi fastsætter nemlig forbrug ud fra, hvor mange der bor i husstanden.
Kontakt vores kundeservice, hvis der sker en væsentlig ændring i antal personer i husstanden.
Situation 3: Når I alle flytter fra adressen
I skal give os besked om jeres flytning
Når I skal flytte fra adressen, skal I give os besked om det, så I ikke længere hæfter for forbruget på adressen. I giver besked om flytningen digitalt.
Meld jeres flytning
Vi udbetaler til NemKonto ved tilgodehavende
Når vi har modtaget besked om din flytning, laver vi en flytteopgørelse. Hvis der er penge til gode, vil de blive udbetalt til NemKonto, hvis vi har dit CPR-nummer gemt i vores system.
Tjek dit samtykke på Mit Aalborg Forsyning